Monday, May 16, 2011

ඔබ සැමට පින්බර වෙසක් මංගල්‍යයක් වේවා.




අද වෙසක්

වෙසක් දවසේ දැනෙන හැගීම වෙනස්ම එකක්.අපේ රටෙන් කොච්චර දුරස් වෙලා හිටියත් ඒ හැගීම අපිටත්  දැනෙනවා. ඒකට තමයි බුද්ධාලම්බන පීතිය කියන්නේ.

මාලදිවයින වගේ මුස්ලිම් රටක ඉන්න කොට වෙසක් සමරන්න,අඩුම ගානේ බකට් එකක් පත්තු කරන්න වත් නීතියෙන් ඉඩක් නෑ.හොද වෙලාවට මොහිදීන් ‍බෙග් මාස්ටර් හිටි‍ය නිසා එතුමාගේ සින්දුවක් දාගෙන බොදු පරිසරයක් Office එකේ මවා ගන්න පුළුවන්.එතකොට හිතෙනවා අපි ඉන්නේ ලංකාවේ කියලා. නමුත් ලංකාවෙදි වෙසක් එකට කවදාවත් සිල් ගත්තේ නැති මම ගිය පාර වෙසක් එකට Embassy එකේ සිල් ගත්තා.ඒ මම ලංකාවෙන් පිට ඉදපු පළවෙනි වෙසක් එක.මේ මම ලංකාවෙන් පිට ඉන්න දෙවෙනි වෙසක් එක ඒ මදිවට 2600 සම්බුද්ධ ජයන්තිය ඒ නිසා සිල් ගන්නම වෙනවා.හැබැයි අපි නම් සිල් ගන්නේ අද නෙමේ සිකුරාදට.මොකද මෙහෙ වෙසක් විතරක් නෙමේ පොසොන්,අවුරුදු ඔය ඔක්කොම සමරන්නේ සිකුරාදට එදාට තමයි ලංකාවේ කට්ටිය ඔක්කොටම එකතු වෙන්න පුළුවන්.

මගේ Blog එකේ මම ගැන කියන තැනට පල්ලෙහායින් තියෙන්නේ මේ සිකුරාදා වැඩසටහන.ඔය ගොල්ලෝ Maldives ඉන්නවානම් Embassy එකට ඇවිල්ලා යන්න එන්න.

ඔබ සැමට පින්බර වෙසක් මංගල්‍යයක් වේවා.

No comments:

Post a Comment

කියෙව්වාම මොකද හිතුනේ කියන්නකෝ
හිතේ තියෙන හොදම විදියෙන් ලියන්නකෝ
සිංහල ඕනෑ නම් මෙතනට කොටන්නකෝ
ගූගල් නැද්ද ඇනෝ නමින් දමන්නකෝ